jueves, 2 de octubre de 2008

4º Crònica: Elles

Si d'alguna cosa maca de la República Txeca s'ha de parlar i encara no ho he fet és de les dones. Ahir el ISC (International Student Club) ens va montar una festa Erasmus en un bar musical no gaire lluny d'aquí, a prop del riu, i vaig considerar que seria una bona ocasió per començar a fer fotos de les tant parlades dones de per aquí. La festa era per a estudiants de la uni, però la majoria d'alumnes són txecs, així que no patiu que hi trobareu representació femenina autòctona, i de pas aprofito i repasem altres països del continent.

Nota: algunes noies no van voler sortir soles a les fotos així que algú de nosaltres vam tenir que acompanyar-les (oi si, quin problema, no?)


República Txeca

Alemània

Portugal

França

Xina + Rep. Txeca

Espanya

I com sempre, no pot faltar-hi una foto de grup. I com que tothom sempre vol sortir-hi, en vaig tenir que fer una segona, però si us hi fixeu, certes persones miren cap a baix en aquesta. Resulta que el person que veieu a la primera foto a la cantonada inferior esquerra es va recolzar (qui diu recolzar diu deixar-se caure) sobre el Juan (just a la seva dreta) i van acabar caient tots dos, per això ja no surten a la segona foto i la majoria s'estan partint.

4 comentarios:

Jampep Badalona dijo...

Lo que yo te digo, fiesta permanente.
Quiero un erasmus para mi.
Cuando tengas mano,(influencias), me consigues uno, lo del estudio del castillo me vale, en mi pueblo hay uno y de pequeño llegue a jugar con exin castillos, se un poco de esto.

Pues eso Vic, a disfrutar que los meses pasan rapido y en un plisplas, estas otra vez en Badalona, deseando volver a Praga.....

Mañana bodorrio, de la que te has libraoo... ( es broma ), te encontraremos a faltar mientras estemos sobrios, despues con la borrachera ya no.....

Un abrazo y muchos besos.

Anónimo dijo...

Cáncer, que eres un cáncer desgraciao

Anónimo dijo...

El cáncer quien es ? Vic o Jampep, aunque los cáncer suelen ser siempre anonimos, traicioneros y bastante desgraciaos.

Sodalloc dijo...

Jajaja, lo de cáncer va para mi. Es el comentario de un amigo mío, nada que ver con Jampep, que es mi tío.